Auto vliegtuig dn trein dn boèt

31 januari 2023 - Grubbenvorst, Nederland

Op 29 januari zijn we naar een klein ontbijtje aan de terug reis  begonnen. Om 7 uur werden we opgehaald met een privé taxi( natuurlijk met chauffeur🤷‍♀️) hij zet ons op de pier af dus wandelen we met onze rugzakken en pukkel vol mooie herinneringen naar het loket waar bert 2 tickets kocht voor onze overtocht. Ik had uit voorzorg een pilletje genomen voor reis ziekte op de boot, en maar goed🤦‍♀️ meer dan de helft werd vreselijk ziek🤢🤮🤢🤮 de zakjes werden af en aan opgehaald en weer nieuwe uitgedeeld, ze liepen met een spuitbus rond om het wat fris te laten ruiken want de kotslucht👃 kreeg de overhand😝 bekijk de filmpjes maar het was echt een horror tocht, zelf het been kapot omdat ik zonodig wilde filmen hoe hoog de golven waren.( 3 meter🌊) Toen we eindelijk die tocht achter de rug haden begon de bus🚌 reis, die wel erg lang duurde😵 ze waren op heel veel plaatsen aan de weg aan het werken dus echt vlotjes ging het niet ( voor bert gelijk de laatste keer🤷‍♀️) maar goed toen we eindelijk in Bangkok aankwamen stopten we weer op de beroemde winkel straatjes waar we een lekkere spies hebben gegeten ( jos kent ze) daar de taxi genomen naar ons laatste hotel. Tanden poetsen en naar bed🛌
De volgende morgen om 8u ontbijten en om 9u  met taxi naar het vliegveld. Eerst onze 2 koffers op pikken bij de luchthaven store die van ons en die van jos en annelies. Tot onze schrik koste dat 75 euri per koffer🤷‍♂️. De vliegreis duurde 12 uur en 20 min verliep goed tot we Europa binnen kwamen en toen kregen we veel turbulentie. Om paar minuten over 7 geland in Frankfurt en toen de ice trein naar Düsseldorf gepakt ( 85 euri pp😭) waar Freek ons stond op te wachten en ons naar huis bracht. Het was un zware reis dag maar we zijn gezond en wel weer thuis.

1. Graat:
    Oost west Thuis best
  2. 😀Conny:
    31 januari 2023
    Welkom thuis Dorien en Bert.
    Eerst maar eens afschakelen van het warme weer in Thailand naar het koude weer hier.
    Maar zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens .
  3. Patrick P T. Thijssen:
    31 januari 2023
    Fijn det ge weer good thoes gekomme ziet ma.....wat n avontuur en....wat heb ge vuuuul belaef en gezeen.....top....auk veur Jos en Anne ,die helaas halverwaege meuste Kappe. ...ik heb met och meigenoten van och verhaole en foto's dus ik hoof dr neet mier nao toe....now lekker oetröste en we zeen ös...😎