Road Trip

30 december 2022 - Venlo, Nederland

Zo vandaag nog effe de laatste bijzonderheden doorgenomen tijdens de lunch (zie foto). We zijn er allemaal klaar voor.

de werklunch

13 januari zullen we per auto een tour maken van 180 km met als einddoel Chiang Mai. Deze tocht is ons aanbevolen door de backpackers groep thailand. Naar het schijnt zullen we zeer vermoeid aankomen. Niet zo zeer door de reis want we laten ons rijden  door een privé chauffeur. Maar door de vele indrukken die we gaan opdoen. Het schijnt een  fantastisch mooi gebied te zijn waar we zeker 5 fotorolletjes aan moeten besteden. Bijgevoegd enkele foto's langs de route. We gaan er wel een uitdaging van maken om zo goedkoop mogelijk een privé transfer te regelen. Goedkoopste optie is met de bus voor 7 euro pp, maar die stopt 341 keer.De duurste optie is 191 dollar. Wij proberen om deze trip te regelen voor 3000/4000 Bath voor 4 personen. Wat een Bath is zoek jullie maar zelf uit. Maar we geven wel een prijsje weg voor diegene die het dichtst bij de prijs zit die wij ervoor betalen. Aangezien het verboden is in thailand om ivoor uit te voeren is de hoofdprijs een olifant zonder slagtanden. UIteraard mogen alleen lezers meedoen die een tuin hebben. Olifant op het balkon lijkt mij dat de "partij voor de dieren " snel op de stoep staat.

Tot morgen

Theehuisjes-Mae-Hong-Son

1. 😀Conny:
    31 december 2022
    🤣voor 100 euro makkelijk op de plaats van bestemming te komen met 4 personen
  2. Wil van Rens:
    31 december 2022
    Ik dink unne kilo riës, 2 kiepfilètjes en unne eige meijgebrachte pot pindakieës van de Jumbo.