Snorkelen

17 januari 2023 - Ao Nang, Thailand

Morgen verhaal over de prachtige zee en snorkeltocht die we gemaakt hebben. Maar effe wat anders. Als voorbereiding op onze snorkeltocht hebben wij een waterdicht etui gekocht waar de telefoon in past zodat wij onderwater kunnen fotograferen en filmen. Prachtige hoesjes gekocht en warempel het werkte perfect en de resultaten zijn prachtigt.Maar dat zien jullie morgen.

Maar toen realiseerde ik mij dat wij hier in Thailand  alleen maar water in de zee hebben en jullie in nederland alleen maar  water van boven krijgen en blijkbaar ook nog veel. Dus ik vertelde dat tegen de verkoper van die hoesjes en die lag in een deuk.Toen ik ook nog vertelde dat  het in  Nederland waarschijnlijk gaat sneeuwen kwam hij niet meer bij en wij ook niet. !!! Gelachen dat we hebben. Hij vroeg ook waarom allemaal die bewoners niet naar Thailand kwamen ipv in dat vreemde land te blijven? Daar hadden wij dus geen antwoord op. Omdat de verkoper medelijden heeft met jullie allemaal heeft hij ons 10 gratis waterdichte telefoonhoesjes meegeven om straks in Nederland uit te delen zodat jullie daar ook met slecht weer kunnen bellen.

Aardig, toch ??

1. 😀Conny:
    17 januari 2023
    Toevallig vandaag waterdicht telefoonhoesje van ALI EXPRES ontvangen.
    Kun je weer iemand anders daar blij mee maken.
  2. Ger Verheijen:
    17 januari 2023
    No volg ik och neet mier ge heb toch gen met leed veur os
  3. Joep:
    18 januari 2023
    Ik heb nog ein ganse does van die waterdichte hoesjes in de kelder staon, oeit gratis van Sywert van Lienden gekrege. Dae had die wear as bonis beej zien mondkepkus gekrege.
    Dus maak d'r maar eine andere blie mei.
  4. Marion Heiting:
    18 januari 2023
    Ik lig met griep hier in t natte koude kikkerland op bed.. en nam nu eens de tijd om jullie verslag te lezen. Fantastisch, ook de foto's en video's❤️ heel veel plezier nog samen. Groetjes daar😘
  5. Dorien:
    Héél veel beterschap van ons 4