Snorkeltrip

18 januari 2023 - Ao Nang, Thailand

Samen met Bert dagje onderweg met een speedboot. Een zeer gemêleerd gezelschap van 23 personen waaronder Finnen,Nederlanders,Duitsers,Brazilianen, Chinezen, Japanners, koreanen en Amerikanen.Dus de voertaal was Engels.al snel hadden wij de leiding over het gezelschap dus konden wij de route bepalen. We hebben o.a. bezocht de PHi Phi eilanden,snorkelen bij Lhosama,naar Monkey island em Maya beach. En dat allemaal in de Adamanzee.De tocht begon smorgens om 07.00 en om 18.00 waren we weer terug in ons hotel. ONVERGETELIjK mooi was dit avontuur.De eilanden liggen allemaal ca.50 km uit de kust.Het ene nog mooier dan het andere.De filmfanaten kennen misschien Maya beach van de film "the beach" met Leonardo de caprio. Ik weet dus echt niet hoe ik zoveel moois moet beschrijven !!! Ik hoop dat de bijgevoegde video's en foto's voor zichzelf spreken.Ik zal de foto's van commentaren voorzien. Echter wil ik er een moment uithalen.Bij terugkomst vroegen dorien en annelies wat nou het mooiste was.Onafhankelijk van elkaar benoemden wij zwemmen in de lagune.je vaart met de boot een lagune binnen,omringd door grote ,hoge rotsen en kraakhelder water.Daar hebben wij dus gezwommen en dat was het hoogtepunt van de dag.Bekijk de foto's goed en hebben jullie vragen dan laat het ons weten.

Tot morgen

1. Graat: