Tequila en de auto

17 januari 2023 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Zoals ik gisteren al vertelde vandaag dus een minder leuk verhaal. Afgelopen zaterdag zijn wij aangekomen in Ao Nang en meteen een minivan gehuurd voor tripjes in de omgeving. Nadat wij ons geïnstalleerd hadden in ons prachtige hotel effe de buurt verkennen en al snel hoorde ik bekende gitaargeluiden.effe kijken waar dit vandaan kwam en warempel een vijf koppige band was aan het soundchecken en het klonk aardig. Enkele leden van de band hadden een tshirt aan van lynyrd skynyrd dus dat beloofde wat in de avonduren. Zo gezegd zo gedaan , de band was niet wat wij verwachten ,maar allez. Bijzonder was dat bezoekers een nummertje mochten zingen met de live band er waren enkele talenten bij. Wij hadden ook afgesproken met enkele Indische vrienden die wij enkele jaren geleden in India hebben leren kennen.Het werd later en later ....Onze Indische vrienden wilden afscheid nemen met een traditioneel ritueel. Glaasje tequila in een teug naar binnen, meteen er achteraan een citroenschil opeten en dan een vleugje zout naar binnen. Nou, bert was wel te porren voor deze traditie.Bijgevoegd de video van dit gebeuren. En toen naar ons hotel.Bij ons onderkomen werden wij aangehouden door een thaiwagenees die ons erop wees dat onze minivan niet goed geparkeerd stond.Dus bert de minivan in en de parkeergarage in,oorverdovende geluiden en jawel de minivan bleef steken onder het dak van de ondergrondse parkeergarage.......Pf en wat nu, naar bed en morgen kijken we wel verder. Om een uur of 8 werd bert van het bed gelicht door politie,brandweer en nog wat belangrijke personen.Of hij effe wilde meekomen naar de parkeergarage.daar waren ze inmiddels met een lier de minivan uit de garage aan het slepen.Bert mee met de politie en ik dus ook voor het vertaalwerk. Het heeft ons enkele uren gekost om alles uit te leggen. Toen wij vertelden dat Bert prins van Blerick zou worden en dat hij de 28e januari op het swaree moest zijn toonden ze begrip.Wel moet bert na vastelaovend meteen terugkomen naar Ao Nang om de schade aan de parkeergarage te herstellen.

Dankzij Bert kan de vastelelaovend gewoon doorgaan in Blierick.

1. 😀Conny:
    17 januari 2023
    Gelukkig Bert en na de carnaval weer met z'n vieren terug om de boel weer op te metselen.
    Goeie krachten bij je DORIEN ANNELIES en JOS.
  2. Dorien:
    17 januari 2023
    De politie heeft het filmpje van auto en de berging nog niet vrijgegeven🤷‍♀️
  3. Petra:
    17 januari 2023
    Haha wat un verhaol. Bin blie dat de vastelaovend kin daorgaon en dat ge neet in ut kotje ziet gekomme.
  4. Ton en Jacqueline:
    19 januari 2023
    Dan mot hea natuurlik now wal prins van t wortelepin weare!
    En det vinde weej gaar neet erg! Whaahhh .
    Vuul plezeer nog same !