Koh Samui/ verkennen

27 januari 2023 - Koh Samui, Thailand

Scooter

Bert had bedacht om voor een paar dagen een scooter 🛵te huren, zodat we nog meer van het eiland konden zien. Het was een hele toer om een scooter te bemachtigen want het is zo druk dat er bijna niks meer was te krijgen. Een vriendelijke jonge dame ad receptie👩‍💻 heeft ons geholpen om aan zo'n race ding te komen ( eerlijk gezegd had ik gehoopt dat er geen waren te krijgen😏) maar ik moet zeggen het is een betrouwbare scooter, en ik heb een goede chauffeur ( die het links rijden goed en snel onder de knie had) dus gister wat rond gekoetst en vanmorgen naar LAMAI BEACH, een prachtige weg om naar toe te rijden (hoge bergen op en af) met googlemaps achterop was het een flink stuk rijden, met onderweg nog een driving range🏌️‍♂️ waar we natuurlijk even zijn gestopt( zie filmpje) de 9 holes lag een heel stuk verderop. Voor we op het strand aankwamen eerst een heerlijke koffie genuttigd. Bij het strand oplopen hadden we links gelijk 2 ligbedden weten te bemachtigen waar we ons ook gelijk hebben gesetteld( bedden gratis als je maar drinken of eten bestelde) Een heerlijke stranddag (kijkdag wat er voorbij komt net de parade in venlo) dus deze dag was weer erg geslaagd. Morgen zien we verder waar we nog terecht komen dit is dan de laatste dag van het scootere want hij moet om 18u worden ingeleverd en dit is dan tevens de laatste relax dag zondag beginnen we aan onze terug reis eerst de boot en dan de vip bus.In bangkok nog 1 laatste overnachting en dan het vliegtuig in en richting Frankfurt.