Koh Samui

26 januari 2023 - Koh Samui, Thailand

Naar een tocht met de ferry ⛴van anderhalf uur zijn we op koh samui aan gekomen, dit is het laatste eiland wat we aan doen voordat we weer terug ✈ naar nederland . Ze Onze hotelkamer is zoals alle anderen weer perfect( zie filmpje) Het is warm +- 30 gr en de luchtvochtig heid rond de 75% dus echt 🏊‍♂️ zwemweer ( zie foto of filmpje) Het avondeten🍽 hebben we buiten de deur genuttigd en s'avonds naar een wandeling optijd het 🛌koffer in. S'morgens word je wakker en het weer ziet er niet al tegoed uit(  tussen de buien door wel een princes erbij gevonden zoals jos vroeg)🌧🌫🌬🌊 veel regen en geen zwemdag ( wat we wel hadden gepland⛱ dus tussen de buien door toch een flink stuk gewandeld  met tussendoor zo hier en daar een heerlijke latte koffie☕. Ook zijn we aan de zee naar een tempel wezen kijken, ( zie foto en filmpjes)en hebben we aan de vastelaovend gedacht, een kaarsje voor die we wel en niet zo goed konden, en gevraag aan senior buda of hij naar onze wensen wilde luisteren en aan kon gaan werken🙏Naar een heerlijke douche zijn we met een taxi naar de fischerman market gegaan, heeeeel veel eet krampjes en ja jos met wel zoveel saté met saté saus, een stuk verderop zoooooveel kleding- sieraden- schoenen en nog veel meer wat zoal een man of een vrouw 👫kan gebruiken. En ja om niet te vergeten voor de drank was ook gezorgd voor ieder wat wils🍺🥃🍷🍸🍹🍾 dus niemand hoefde ook maar iets tekort te komen.er stond een wat geïmproviseerd podiumpje waar live muziek werd gespeeld (zie filmpje) om half 🕥 werden we weer opgepikt  doir onze taxi 🚕chauffeur bo. Desondanks een mindere dag van het weer was het een zéér geslaagde dag en avond. Morgen krijgen we om 2 uur de motor/scooter 125 of 150cc dat weten we nog niet en dan hebben we nog 3 dagen om het eiland te verkennen.🤗👍
Tot morgen👋

1. Ilse van Vonderen:
    26 januari 2023
    Nou dat klinkt inderdaad als een super dag. Soms kun je ondanks de regen een mooie dag hebben. Nog veel plrzier
  2. Ron & Doreen:
    26 januari 2023
    Als je de heuvels op het midden van het eiland ingaat is 150 cc wel n goede optie.geniet de laatste dagen