2e morge national park

24 januari 2023 - Koh Samui, Thailand

Zo nu eerst wat geschiedenis

Als jullie dit gelezen hebben gaan we verder

Klaar???????????????oke. Vanmorgen moesten we ons om  6.30 melden(ierlik waor) bij de boot voor een morning safari voor het ontbijt. Nouw dan maar snel op wassen (zie filmpje) de boot op en anderhalf uur safari beesten spotten. We hebben wat apen en roofvogels gezien nog iets anders wat zich niet liet zien maar wel horen🤷‍♀️(zie video). Toen terug naar het basecamp en ontbijten. Zoals alles hier in Thailand was het weer perfect geregeld en Dorien en ik zijn verliefd geworden op dit land waar we zeekers nog eens terug komen. Na het ontbijt konden we nog anderhalf uur kanoën of zwemmen en dan weer terug naar de bewoonde wereld. Daar zijn we inmiddels aan gekomen en Dorien en ik zitten nu in 1 prive taxi naar de ferry om naar ons laatste eiland Koh Samui te gaan. Het is 1rit vanuit het park 2.5 uur en we hebben al een onderkomen geboekt. Nog ff terug te komen op het feit dat we 2 dagen geen bereik hadden en internet is me goed bevallen. Als ik thuis ben zet ik dn tel ook 2 dagen per week uit😉. En dan nog iets. We kwamen aan bij de veerboot kochten 2 kaartjes voor de overtocht en gingen aan boord. Komen we in een heel groot vertrek waar een bar en restaurant en enz was. Tot onze grote verbazing hangt er op een muur een waanzinnige grote poster(zie foto). Zit er  1 klokkenluider bij het vastelaovund gezelschap in Blerick??. Gepland was dat dit ons 1e optreden zou zijn na de Swaree. En hoe wisten zij dat mogelijk 2 leden van het nieuwe trio deze veerboot zou nemen?.

Khx hi pén wan thī dī🤷‍♀️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jos theelen:
    24 januari 2023
    Ceremoniemeester haet mich gebeld. Bert helaas genne prins.eemus kos waer ens neet de moel halde. Maar......ze hebben un alternatief ,aangezien d'r euveral in de omgeving vrouwelikke prinsen zien...
    Dus is ut verstel um dorien en annelies d'n scepter te laote zweije. Ut verzeuk aan och um de 2e adjudant in Thailand te zeuke.dus neem maar ein schoone meid mei
  2. Marion Zub-Stamfort:
    24 januari 2023
    Whow wat moei is het door ,
    Wat zal det volgende week tegenvallen veur ög als geej weer in ös özellandje ziet
    Dee douche boete kinse good beej ögzelf thoes maken 🤪
    Moei geschreven !
    en fijn det weej op afstand mei kinne geneeten van ög moeie belevenissen 😍
    Veul plezeer nog en geneet samen
  3. Connie en Ger:
    24 januari 2023
    Det geluif ik jao dat ge verliefd ziet gewaore op Thailand en nog ens truk wilt gaon. Ik stel veur dat we met z'n alle gaon halde we daor ózze familiedaag🤪 Geneet van óg letste daag daor maar det zal zekers lôkke😘