De vermissingszaak

9 januari 2023 - Chiang Mai, Thailand

Wat we vandaag hebben meegemaakt !!!

Het zal ruim 20 jaar geleden zijn dat heel Blerick in paniek was. Wat was er namelijk gebeurd , het was op een vrijdag dat een inwoonster van Blerick met de fiets naar haar werk ging maar daar nooit aankwam. Ze werkte bij Maria Auxilliatrix en het ergste werd gevreesd. Het is voor een fietster een tamelijk duistere omgeving en alle bossen rond auxilliatrix werden uitgekamd, zonder resultaat. Ze is nooit meer gevonden en men ging ervan uit dat ze zich had aangemeld bij een sekte. Maar welke en waar dat wist niemand. Uiteindelijk keerde de rust terug in Blerick en raakte de zaak in de vergetelheid. Ook wij kunnen ons niet meer herinneren om wie het ging maar we wisten nog wel hoe ze beschreven werd.

Nou, gisteren gingen we met z'n allen naar de nachtmarkt in Chiang Mai.De binnenstad is omsloten door hoge muren en er zijn slechts enkele toegangspoorten. Voor een van deze poorten stond een swingende massa te dansen Wij nieuwsgierig en het bleken Hari Khrisna aanhangers te zijn die hier hun show opvoerden. We hebben dit uiteraard gefilmd (zie video) en tot onze verbazing was er een dame aan het dansen die precies aan het signalement  voldeed van de vrouw die ruim 20 jaar geleden verdween in Blerick. Mochten jullie haar herkennen dan laat ons dat weten zodat we haar in contact kunnen brengen met haar familie.Ze danst blijkbaar iedere avond voor de toegangspoort van de stad.

Tot morgen

1. Connie en Ger:
    9 januari 2023
    ik kin eur maar kom neet op de naam😱😂😂😂
  2. Marion Zub-Stamfort:
    9 januari 2023
    Kump mig auk bekind veur ....
    Ik zal het filmke doorsturen naor
    Omroep Venlo
    Misschien kint eemand eur dan .... 🤪😂
  3. 😀Conny:
    9 januari 2023
    Dat is me toch wat Jos dat Annelies gekozen heeft voor de Hari Khrisna.
    Dat was geen goed idee dat jij naar Thailand wilde nu moet je zonder haar naar huis.
    Zij heeft het goed naar zin zo te zien
  4. Marina:
    10 januari 2023
    Deez vrouw hub ich dukker gezeen op de gekste plaatsuh.
    Geit meistal naodloos op in heur omgeving en amuseert zich den kostelik.
    Behalve in Fuengirola, dao zoot ze "en plain public" te moppere in unne rolstool, naeve de dreksbak.
    Letste kier hub ich heur, met de kursman, in de grottuh van Valkeburg gezeen.
  5. Nelly en Jan:
    10 januari 2023
    Wat kin det maedje danse hè. Ik kin um waal. Bin dur dikwels mei op vakansie gewaes. Noeit gedach det ut danseres ging waere. Neem um toch maar mei truuk. Wil nog gaer geregeld met um borrele!!!!
  6. Truus gubbels:
    10 januari 2023
    Ik weit det det vruuger met zo’ne roeje getrouwd waas, deh voetbalde in ut ierste van den Horsterweag
  7. Roos May:
    10 januari 2023
    Die gestoorde is mijn slapie, verlies ze niet meer uit het oog🤣💋
  8. Patty:
    11 januari 2023
    Dat kon wel eens familie van mij zijn 🤣
  9. Dorien:
    26 januari 2023
    We hebben haar op een gegeven moment maar uit de kring gehaald en meegenomen 😳😁🤗