BANGKOK

4 januari 2023 - Bangkok, Thailand

Na een bijzonder fijne vlucht van ca. 11.00 zijn we aangekomen in Bangkok. Het is hier 6 uur later als in Nederland. Waanzinnig groot vliegveld maar als loopt er op rolletjes.allereerst geld wisselen en thaise simkaart kopen. Daarna op het vliegveld omkleden,rugzakken reorganiseren. Alle winterkleding en overbodige spullen in een koffer en ter bewaring afgeven op het vliegveld.als we dan weer terugvliegen dan pikken we de kleding weer op. Taxi nemen en na een uurtje zijn we bij ons hotel. Mooie locatie,  om de hoek de bekende straat, Koh San Road ,waar de backpackers uit de hele wereld zich verzamelen. Nog lekker geflaneerd en ons verbaasd over de duizenden ligbedden langs de kant van de weg. Voor 100 bath krijg je hier een heerlijke massage.

1. Truus:
    4 januari 2023
    Ha minse, ik hoop dat jullie genieten van Thailand, ik was er toen ik er de eerste keer kwam al verliefd op, en toen had ik nog alleen maar Koh San Road gezien, Ik denk dat je dat bedoeld met khao sok straat Jos😋 Groetjes van oet ut náate Venlo John en Truus
  2. Theo Lichteveld:
    4 januari 2023