Boottocht naar de Similan islands

20 januari 2023 - Khao Lak, Thailand

Daag allemaol. Jos zei taege mig (dae andere thai ganger) um auk ens un verhaol te schrieve. Beej deze. We hebben gisteren 1 privè Boot gehuurd en zijn gaan snorkelen bij het koraal ( zie video en passende muziek want 1 van mijn muzikale helden is vandaag overleden) . Toen we dat gedaan hadden zijn we de mangroven in gevaren en na een kleine 3 kwartier legde de boot aan bij een verlaten steiger en de schipper zei dat we hier moesten lunchen omdat we waar we naar toe gingen in het national park geen mee gebracht eten mag consumeren en zeker niet in een lunchbox van un soort tempex. De lunch was voortreffelijk en toen nog 5 min verder gevaren kwamen we aan op de plaats van bestemming. We moesten 5 min door het oerwoud wandelen en toen kwamen we uit op een verlaten strand van zo,n ruim 5 km hagelwitte zand en de zee was un spiegel. Het was zo Mooi dat die beroemde fotoos in de meeste reis magazines er niet aankonden tippen. We hebben er 1 heerlijke middag beleeft SAAME.zie fotoos en videoos( trouwens gemaakt door Jos Bert en Nadine Koestoo)

1. Nelly en Jan:
    20 januari 2023
    Dae andere Thai-ganger ((Annelies) kin auk geweldig schrieve. Good gedaon maedje. Ein prachtig schrievers-couple!!!!
  2. Nadine:
    Waan beelden ❤️
  3. Eefje:
    20 januari 2023
    Mooie foto's en filpmjes hebben jullie gemaakt van het mooie Thailand en van jullie samen xx
  4. Annelies Theelen:
    22 januari 2023
    Nellie det heb ik neet geschreve, alle ier veur Bert en dorien