Liams guesthouse Chiang Mai

8 januari 2023 - Chiang Mai, Thailand

Tijdens de voorbereiding van onze reis kwamen wij regelmatig de naam Liams  guesthouse tegen bij de vele reisverhalen en nieuwsgroepen over Thailand. We werden nieuwsgierig en ons verdiept in het guesthouse en contact gezocht met de eigenaren Koen uit België en Marcel uit Nederland. Het klonk ons bijzonder aantrekkelijk wat zij te bieden hadden in het guesthouse.Kleinschalig,persoonlijke aandacht,adviezen voor uitstapjes,eigen keuken. En dat is nou precies wat wij zochten in Thailand. Foto's bekeken op hun website en geboekt voor 5 nachten.We wilden in Liam's guesthouse verblijven als basis voor de uitstapjes in de omgeving. Afgelopen vrijdagavond rond 20.30 werden wij,Na de vermoeiende treinreis afgezet bij LIam's guesthouse. We werden buiten hartelijk ontvangen door Marcel. Via de prachtige entree naar binnen en kregen meteen een rondleiding in het guesthouse waar 8 gastenkamers zijn. Wij hebben toch al veel gelogeerd in de mooiste onderkomens maar dit sloeg werkelijk  alles. Onze monden vielen open van verbazing over zoveel moois. Fantastisch,sfeervol ingericht en aan werkelijk alles is gedacht tot in de details. Wij maken graag reisjes en laten ons dan uiteraard ook beïnvloeden door foto's. Vaak kom je dan bedrogen uit. Dit is de 1e accommodatie win ons rijke leven waar de werkelijkheid beter is dan op de foto's te zien is. Vanaf onze email-contacten hadden wij al een warm gevoel maar toen we "live" aanwezig waren werd dat gevoel groter en groter.Niets is hun teveel om het ons naar de zin te maken waarbij totaal geen sprake is van opdringerigheid. De blog van vandaag gaat alleen maar over Liam's guesthouse omdat zij die aandacht verdienen. Niet te vergeten het prachtige personeel. Op ieder moment van de dag worden wij begroet me een "big smile" op hun gezicht. Bijgevoegd heb ik een aantal foto's en video's maar of die een goed beeld schetsen ? De schoonheid van de accommidatie kan ik niet genoeg in beeld brengen.

Tot Morgen

1. Connie en Ger:
    8 januari 2023
    Wauw sjiek de friek, daor heel ik het wal eine maond oët. Amuseer óg en Jos geweldig dien verslaage 👍🏼😘
  2. Petra:
    8 januari 2023
    Zuut dr geweldig oet. Auk de off the road taxi.
  3. Ron & Doreen:
    8 januari 2023
    Niet vergeten hard Rock Cafe Chiang may is n aanrader!!
    Veel plezier en geniet van de night market!!
  4. Ron & Doreen:
    8 januari 2023
    Hard Rock Cafe is n aanrader lekker relax wat drinken, geweldige mensen.
    En natuurlijk de night market.
    Geniet ervan. En veel plezier!!!
  5. Ron & Doreen:
    Sorry dubbel!!
  6. Graat:
    9 januari 2023
    Geweldig. Idderen daag geneete van dien verhaole en fotos. Brink beej mich auk vuul herinnering truuk.
  7. Marcel van den broek:
    14 januari 2023
    Dag Jos Anne, Bert en Dorien,
    Wat een leuke gezellige bende zijn jullie, wat hebben we genoten van jullie aanwezigheid, babbels, humor, en wat hebben we gelachen. Heerlijk. We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie komst, dank jullie wel voor de complimenten , fijn dat jullie heerlijk hebben genoten, Daar doen we het voor.
    We wensen jullie nog een aangename reis in Thailand, maar dat komt goed.
    Vanuit Chiang Mai, Liam's Guesthouse wensen Koen, Maj, Jam, Euang en ikke nog veel plezier en wie weet tot ziens..
    Khrap khun Khrap
    Sawadee Krhap