Khao Lak

22 januari 2023 - Khao Lak, Thailand

Onderstaand verhaal met foto's hadden jullie nog tegoed.Bert en Dorien zullen jullie op de hoogte houden van hun avonturen.

Afgelopen maandag dus vertrokken uit het drukke Ao Nang. De eerste 2 weken van de trip hadden wij alles gepland en de laatste 2 weken zouden we wel kijken waar we terecht komen. Dus besloten we om ca 100 km noordelijker te gaan. Op internet hadden wij gelezen dat het hier een stuk rustiger en relaxter zou zijn. En dat is inderdaad waar. Bang Niang beach was ons doel.Tijdens de taxirit hebben we onderweg een hotel uitgezocht Ayara villa's. Prachtige grote kamer met veranda en eigen keuken.Slechts 50 meter van het strand en ca 300 meter van een leuke straat met fantastische barretjes en eetgelegenheden en een markt die  3 dagen per week open is. Uiteraard met toeristen spullen maar ook regionale producten.En niet te vergeten de overheerlijke streetfood tentjes.We zullen hier 5 nachten verblijven omdat we dit als uitvalbasis willen gebruiken voor tripjes in de buurt.Bijgevoegd diverse foto's van ons onderkomen en buurt.

1. Ilse van Vonderen:
    22 januari 2023
    Klinkt heel gezellig. Fijn dat jullie alle kanten opkunnen van daaruit.