Wortelepin

13 januari 2023 - Chiang Mai, Thailand

Dit is een ingelast verhaal en heet van de pers. Vanmorgen kreeg Bert een telefoontje van de ceremoniemeester van de Wortelepin. De vraag was of hij dit jaar prins van de wortelepin wilde worden !!!! Uiteraard heeft hij " ja" gezegd. Inmiddels weet heel thailand dit. Verzoek aan de lezers om dit effe stil te houden want het uitroepen duurt nog een tijdje. Bijgevoegd een video hoe blij hij is.

Alaaf

1. Ger:
    13 januari 2023
    Bert ff röstig aan daor, dasse wat euver helds…….
    Wetse waal wat det kos, prins waere in Bliërick? 😜
    Alaaf!
    Ps
    Moëje, indrökwekkende verhaole! 👍👍
  2. 😀Conny:
    13 januari 2023
    Now now wat een eer Bert.
    Proficiat.
    Ik heb het al aan de stadsomroep laten weten en die arriveren morgen in Thailand voor opnames.
  3. Connie en Ger:
    13 januari 2023
    😂😂 Bert er steit al ein foto van dich en dien adjudante beej de wortelepin op de site. Prinsen raöje, zal diene naam er maar neet beej zette😱😂😂😂
  4. They en mariet:
    13 januari 2023
    BERT ,,ZÖNNE GOIJE HEBBE WEEJ NOG NÖETS GEHAD"
    IK WIL WAAL SAME MET JOS ADJUDANT ZIEN EN MARIET UITERAARD ,,DANSMARIETJE "
    WAT VINSE DERVAN???? GROETJES 😊😊
  5. Dae andere thai ganger:
    13 januari 2023
    Thy ik vind ut good dink Jos auk en zeekers Marietje auk dr beej 🥳veur de rest destansijeer ik mig van elk kommentaar 🙉🙈🙊
  6. Ger Verheijen:
    13 januari 2023
    Wee zien al eine waege aan bouwen als de prins truuk kumpt
  7. Marion Zub-Stamfort:
    Bert good bezig
    Weej huldigen dig waal 5 februari asse met dien adjudanten de Dameszitting kumps openen 🙈🤪
    Zurg waal desse wat pieke euver hels 🍻
    alaaf 🎊❤️💛💚🍻💃
  8. Dae andere thai ganger:
    14 januari 2023
    Weej doon rustig we al veur mier als1000 batt aan bitcoins gekoch en de veroetzichte zien det we (als) we truuk komme zeker 1000 batt euver halde det mot genog zien veur de vastelaovend🥳💪🍺
  9. 😀Conny:
    15 januari 2023